CASIO Benelux B.V. kiest voor LVTPR als PR-bureau voor horlogedivisie in Nederland

Bunnik, 5 januari 2018 ­– CASIO Benelux B.V. kiest voor LVTPR als zijn nieuwe PR-bureau in Nederland voor de horlogedivisie. LVTPR gaat zich inzetten om de ambities die het merk heeft met de G-SHOCK-horlogelijn – die dit jaar 35 jaar bestaat – waar te maken. Daarvoor zet LVTPR zijn volledige PR- en communicatiedienstenpakket in: van traditionele PR en persberichten tot influencermarketing, socialmedia-strategie en -advertising. CASIO Benelux B.V. kiest voor LVTPR vanwege de ruime ervaring die het PR-bureau heeft met consumentenelektronica en lifestyle in de B2C-markt.

269082 casio groot 120a82 original 1515145777

Bastiaan de Leeuw, Marketing Manager bij CASIO Benelux B.V.: “LVTPR snapt niet alleen hoe onze producten in de markt zijn te zetten, maar ook hoe je met een geïntegreerde en creatieve aanpak een jonge doelgroep bereikt. De goede contacten die het bureau heeft met lifestylemedia en influencers zijn voor ons belangrijk. De geïntegreerde communicatie-aanpak zorgt er bovendien voor dat we PR en social media nog beter op elkaar kunnen afstemmen. Dit in combinatie met de transparante werkwijze van LVTPR maakt dat wij zeer uitkijken naar de samenwerking.”

Clark Bouwman, Digital Strategy Consultant bij LVTPR: “We zijn zeer blij om te mogen werken voor zo’n mooi merk als CASIO Benelux B.V. We kijken er naar uit om het G-SHOCK-merk nog verder te laden onder de diverse doelgroepen. De combinatie van traditionele PR-, socialmedia- en influencercampagnes die we bij LVTPR hanteren is daarvoor uitermate geschikt.”

De samenwerking is officieel ingegaan op 1 januari 2018.

Over LVTPR Nederland

Ideaal voor media: de LVTPR-newsroom. Klik op een van de klantlogo’s om persberichten te bekijken, hogeresolutiefoto’s te downloaden en contactinformatie te achterhalen. Kortom: alles wat je als journalist nodig hebt, direct voor handen. Vragen? Laat het ons weten via info@lvtpr.com.