Richard Verbeek terug bij de LVT Group

Bunnik / Amsterdam - Richard Verbeek (43) keert na vijf jaar terug bij de LVT Group in een nieuwe rol als Group Strategy Director. Verbeek werkte van 2000 tot 2011 voor de LVT Group in verschillende managementrollen in Nederland en België. De afgelopen vijf jaar was hij General Manager Belgium bij marketing- en communicatiebureau LEWIS. Binnen de snelgroeiende LVT Group, dat verschillende marketing-, content- en communicatiebureaus verenigt, wordt hij medeverantwoordelijk voor klantstrategie en business development. Daarnaast zal hij, samen met CEO Charly Lammers van Toorenburg en het directieteam, de interne strategie en processen verder stroomlijnen.

267124 richard%203 f4580e original 1512745495

Charly Lammers van Toorenburg, CEO van de LVT Group: “De LVT Group is de afgelopen tijd flink gegroeid. Met meer dan 75 medewerkers zijn we een toonaangevende Benelux-speler die bovendien dicht en flexibel op de markt opereert. Met Richard halen we de ervaring en kennis in huis om onze ambitieuze groeidoelstellingen de komende jaren verder te realiseren.”

Richard Verbeek, Group Strategy Director over zijn terugkeer: “LVT gooit al jaren hoge ogen in het Holmes Report als een van de Best Consultancies to Work For en als een van de Benelux Consultancies of the Year. De afgelopen tijd won het ook verschillende awards voor onderscheidende campagnes. Deze stap is voor mij de ideale kans om samen met oude bekenden en veel nieuwe gezichten de groep naar een nóg hoger niveau te tillen.”

Over LVTPR Nederland

Ideaal voor media: de LVTPR-newsroom. Klik op een van de klantlogo’s om persberichten te bekijken, hogeresolutiefoto’s te downloaden en contactinformatie te achterhalen. Kortom: alles wat je als journalist nodig hebt, direct voor handen. Vragen? Laat het ons weten via info@lvtpr.com.